donderdag 15 november 2012

Symbid. Eerste update.

Sinds afgelopen week kan iedereen investeren in mijn roman 'De Nacht dat de Sterren Dansten'.
Via Symbid, een internationaal investerings-platform.

Waarom?
Het antwoord is eenvoudig; ik leef van een kleine uitkering en kan onmogelijk betalen voor promotie.
Waardoor het boek tot-nu-toe nauwelijks is opgemerkt door het grote publiek.
Door 10% van de aandelen te verkopen heb ik het geld om de website te verbeteren, en om via internet en social media het boek te promoten; het is mijn bedoeling om 1,000 exemplaren als "Super Aanbieding" via Facebook en Twitter te verspreiden. Op voorwaarde dat men het nieuws via social media verder verspreidt! (Ik ben niet gebonden aan de vaste boekenprijs!)

Als je het boek nog niet hebt gelezen, bezoek aub de website (www.vipassanaweb.nl) , en lees de fantastisch mooie, schitterende recensies! Geschreven door volstrekt onbekenden die het boek bestelden!

Afgelopen week is er al voor 180 euro geïnvesteerd! Hartelijk dank! Het begin is er.
Overtuig jezelf!
Je kunt al vanaf 20 euro investeren.
Needless to say; als De Nacht dat de Sterren Dansten een bestseller wordt, zal het rendement op je investering ongekend groot zijn...

Alle info: http://symbid.nl/ideas/2924-breakthrough-in-bookselling


Geen opmerkingen:

Een reactie posten