zondag 11 augustus 2013

Sex verkoopt

Een waarheid als een koe: Sex verkoopt. 

Wat is de bedoeling van m'n blog? Wat wil ik bereiken?

Eigenlijk wil ik slechts één ding bereiken; dat ik boeken verkoop. 
Zodat ik als transgender een nieuw bestaansrecht heb, zodat m'n droom werkelijkheid wordt; een klein guesthouse ergens onder de zon, en aan zee. 
Dat is m'n doel, en het kan; want veel lezers zijn laaiend enthousiast.

Maar goed, als ik dát doel wil bereiken, dan moet ik mijn blog-onderwerpen veranderen, want sex en spanning verkoopt. Dat weet iedereen.
En mijn leven lijkt soms verdacht veel op 'Sex and the City'...
Dus, why not?!

Het vreemde is dat ik weerstand voel, hoewel ik in 'De Nacht dat de Sterren Dansten' mijn sex-leven open en bloot beschrijf. Maar 'op dit niveau' voel ik grote weerstand. 

Terwijl ik dit schrijf, bedenk ik mijzelf; Is dát hetgeen dat ik moet loslaten?
Moet ik 'gewoon mijzelf zijn' en mij niet storen aan wat anderen van mij denken?
Is dat de sleutel? 
Zodat mijn luchtballon eindelijk opstijgt.

Gewoon mijzelf zijn...  

Ik heb inspiratie genoeg, want ik maak soms prachtige, soms spannende, soms hilarische, maar meestal heel erotische dingen mee in mijn sex-leventje. 
Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Over Tim, die als pizza-bezorger verscheen, of over mijn Mr. Big (schoenmaat 48); mijn onvervalste fur-fetishist... etcetera, etcetera....

Benieuwd?


     
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten