donderdag 31 juli 2014

Het is hoog tijd...

Voel de spanningen groeien op Aarde... 
Het is hoog tijd dat wij anders gaan denken...

Wat mij betreft is het beeld glashelder; ik vraag mij iedere dag opnieuw af waarom andere mensen het niet zien. Of, waarschijnlijk beter gezegd; waarom andere mensen het (nog) niet willen zien. 

Begrijp je mij, als ik zeg dat ons economisch denken ons ten gronde richt?
Begrijp je mij, als ik zeg dat religieuze dogma's ons ten gronde richten? 
Begrijp je mij, als ik zeg dat wij, als mens, begonnen zijn als apen, maar nu eindigen als batterijkippen zonder kop?

Vergeet wat je hebt geleerd, denk zelf. 

Neem afstand, besef hoe uniek de Aarde is. 
En voel dat jij het nu meemaakt...
Op dit ogenblik ervaar jij dit kosmisch wonder. 
Je kan ruiken, voelen, proeven, lachen, liefhebben... genieten.
Van iedere dag die je krijgt. 

Besef dat wij zijn opgebouwd uit moleculen en atomen; het stof van sterren.
En voel onze afhankelijkheid van het licht... 
Wij zijn energie. En wij zijn de verantwoordelijken voor de toekomst op Aarde.

Momenteel leven wij gevangen. En wij beleven een exponentiële fase in onze evolutie. 
Wij leven hier al ca. 300,000 jaar, maar de laatste 200 jaar is de ontwikkeling van de mensheid "geëxplodeerd". In grote mate omdat wij manieren hebben gevonden om de Aarde systematisch te parasiteren.
Ons aantal neemt iedere dag met ca. 300,000 zielen toe, en de Aardse voorraden nemen in een even schrikbarend tempo af... 

Momenteel leven wij gevangen, maar snel verslechterende omstandigheden zorgen voor onvrede en revolutie.  Waarbij de mensen zich bevrijden... Met alle gevolgen...
Als we niet oppassen gaan we richting een negatieve anarchie. Chaos.

In De Nacht dat de Sterren Dansten  ontdek je hoe het leven is, in een witte anarchie... 
De andere kant van het spectrum. Dat haalbaar is, als we anders gaan denken.

Hoewel het boek al bejubeld is in de pers, is de roman bij het grote publiek nog onbekend, omdat het fairtrade literatuur is. Het heeft geen ISBN!
 
Ondanks het doodzwijgen in de literaire media heeft het boek al een grote groep fans; zeer binnenkort verschijnt de 4de, gewijzigde druk. 

Ter ere van de 4de druk: 

Ontdek De Nacht dat de Sterren Dansten samen met een vriend(in)!

Bestel 2 exemplaren voor slechts 20 euro (incl. verzending) 





   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten