woensdag 9 december 2015

kerstTIP 2015!











Afgelopen week ontving ik deze mail van een lezeres:

'Hoi Chantal,

Ik had jouw boek uitgeleend aan een vriendinnetje van me en ze stuurde
me net het bericht dat ze er helemaal ondersteboven van was..๐Ÿ˜Š
Ze vond het net als ik jammer dat ze het uit had, leuk hรจ!
A.s. vrijdag krijg ik het terug en dan laat ik het mijn moeder lezen; die was nu ook wel nieuwsgierig geworden.
En zo geef ik in mijn eigen kringen het vlammetje door๐Ÿ˜‰
Fijn weekend๐Ÿ’‹๐Ÿ’œ''


De Nacht dat de Sterren Dansten is geschreven voor mensen die zelden of nooit een boek lezen..

Afgelopen week zijn er veel boeken op de post gegaan, de voorraad slinkt snel... 

Dus wees snel

4de druk OP=OP

Geef een gesigneerd exemplaar als uniek, persoonlijk cadeau aan een goede vriend(in), en ontdek het samen...
Wat is mooier?


LET OP: De Nacht dat de Sterren Dansten is NIET in de (online) boekhandel verkrijgbaar.
Het is Fair-Trade Literatuur.


Voor alle info en bestellingen:www.vipassanaweb.nl

Thank you... 

Shantah (Chantal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten