zaterdag 4 augustus 2012

The higher you build your barriers

De Nederlandse boekenbranche heeft een omzet van ca. 600 miljoen euro/ jaar. Honderden bedrijven, duizenden mensen, verdienen hun boterham in de boekenbranche, maar slechts een handjevol auteurs kunnen van de inkomsten rondkomen. Is dat niet vreemd?!

Zojuist las ik de blog van Charles den Tex over het e-boek als de bom onder de uitgeverswereld, maar om eerlijk te zijn denk ik dat mijn initiatief de bom is. Want hoewel drie bekende, vooraanstaande uitgevers het manuscript wilden, heb ik besloten een andere weg te bewandelen, simpelweg omdat ik nauwelijks iets zou verdienen als 'onbekende debutant'!  Ik heb de hele keten verwijderd! Mijn roman verkoop ik zelf, rechtstreeks, direct, via mijn website. Mijn roman heeft zelfs geen ISBN.

Mijn initiatief vormt uiteraard een (grote) bedreiging voor de gevestigde belangen. Want stel je voor dat mijn roman doorbreekt?!  
En dat heb ik de afgelopen jaren heel goed gemerkt! Op de honderden e-mails die ik in de afgelopen jaren naar de 'gangbare' media ingangen heb verstuurd, heb ik nog nooit één reactie ontvangen! Mijn roman wordt in de gangbare media simpelweg geboycot, doodgezwegen! 

Daarnaast is mijn website in de afgelopen jaren al ettelijke keren gehackt, het iDEAL betaalsysteem op m'n website wordt met regelmaat lam gelegd, via mijn Facebook pagina kan ik geen andere Facebook pagina's bereiken, en zo kan ik nog tientallen voorbeelden geven! Het hoogtepunt was afgelopen week, toen plotseling een pop up van m'n Norton virusscanner onder in beeld verscheen, met de boodschap dat het niet meer werkte! Waarna ik de controle over mijn pc volledig kwijt was! Ik bewoog mijn muis, maar mijn cursor deed z'n eigen ding!  
Nadat ik nieuwe spyware en systeem software had geïnstalleerd kreeg ik gelukkig weer controle over m'n pc.   
  
De Engelse vertaling is trouwens ready to print, en die ga ik op precies dezelfde manier verkopen! 
In het desbetreffende land laat ik m'n boeken drukken, en ik betaal iemand ter plekke om de boeken op de post te doen! Het begin van een nieuw en eerlijker tijdperk! 
Een tijdperk waar de auteurs eindelijk iets verdienen!

Bezoek aub de website, lees daar alles over 'De Nacht dat de Sterren Dansten, en overtuig jezelf.
www.vipassanaweb.nl


Laatste recensies: 

Anja schreef op 2 August 2012:
Wat een boek!!!! Ik heb het gelezen, en wat heeft het een indruk op me gemaakt! Het boek had ik te leen van een vriendin van mij en zou het toch erg graag ook in bezit hebben. We zijn ons 'bewust' van een leven in Liefde en Licht, zonder oordelen en het loslaten van meningen. Natuurlijk lukt dit nog niet helemaal maar het boek heeft me nog bewuster gemaakt van zo een leven en ik heb een gevoel van heimwee. Ben helemaal verliefd op het boek. 
In Liefde en Licht....Anja

Esther Scholten schreef op 25 July 2012:
Ik heb je boek uit. Ik vind het amazing. Het raakte me... het was alsof er met een hamer op mn hoofd gemept werd in positieve zin. Herkenning. Super!
Ik raad hem iedereen aan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten