zondag 4 november 2012

The Future: Next Exit.


Deze prachtige foto vond ik op het internet. (Tot m'n spijt weet ik niet door wie de foto is genomen; anders zou ik hier uiteraard de naam/ website van de maker vermelden.)

Het is een m.i. prachtige afbeelding van de Waarheid zoals ik het ook zie.  
Spijtig genoeg neemt vrijwel niemand de afrit; het is niet onze bestemming. Het maakt geen deel tijd van ons woon/werk verkeer, en het is geen toeristische route of vakantie bestemming. We hebben er niets te zoeken... 

Een aantal jaren geleden heb ik de afslag genomen; dit is de juiste weg...
Maar hoe kan ik je overtuigen?

Lees 'De Nacht dat de Sterren Dansten'. Het is een prachtig mooi verhaal, 'licht en luchtig', heerlijk boeiend geschreven. Veel lezers verslinden het in één of twee dagen! 
In grote mate heb ik het verhaal intuïtief geschreven. 
Het neemt je mee naar een andere wereld...
De afrit... 

     



    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten