woensdag 13 maart 2013

Heel benieuwd

Het zwaard valt. Delta Lloyd vindt het mooi geweest. 
En nu? 
Vandaag ga ik naar het Juridisch Loket, want ik vind het onvoorstelbaar. 
Over 2012 heb ik keurig m'n hypotheeklasten betaald, en ben ik zelfs een klein beetje op de achterstand ingelopen en de vooruitzichten voor 2013 zijn goed; waarschijnlijk dat ik de gehele achterstand wegwerk! Want de achterstand is slechts ca. 4,000 euro. 

Maar ondanks dat heeft Delta Lloyd besloten 'de executieprocedure op te starten'. 

Hetgeen betekent dat ik binnenkort met een schuld van minstens 60,000 euro wordt opgezadeld!
No Way!

Wordt op deze manier de huizenmarkt 'gerenoveerd?'
Diep Triest. 

Lees ook m'n blog van gisteren

  

1 opmerking:

  1. Moedig dat je dit deelt met iedereen, en zo jammer dat veel mensen niet overtuigd zijn dat het de hoogste tijd is voor een nieuwe economie waarin geld geen rol speelt. Geluk en natuur zijn nauw met elkaar verbonden. Regels zijn achterhaald en worden door onszelf in stand gehouden. Wel mooi dat steeds meer mensen zich gaan bezig houden met duurzaam geluk, zonne-en windenergie, recyclen, wecyclen en upcyclen. Het voordeel nu is dat er sociale media is nu in tegenstelling tot in je boek. Blijf vooral 101% jezelf. (Expeditie geluk 20.03.2013)

    BeantwoordenVerwijderen