vrijdag 29 maart 2013

We moeten immers Bezuinigen...

Bijzondere ontwikkeling:
Ik heb net 'Transvisie zorg' gemailed. 
Waarom?
Een aantal jaren geleden werd ik door het VUMC geaccepteerd als transgender, maar aangezien ze wilden dat ik 8-12 keer naar Amsterdam zou komen voor maandelijkse gesprekken, voordat medicatie zou worden voorgeschreven, heb ik toentertijd besloten een ander pad te bewandelen. Ik zou mijn transitie regelen via een internet arts; want ik wil namelijk/ feitelijk slechts medische begeleiding. En dat kan op afstand...

De kosten zou ik betalen uit de opbrengsten van 'De Nacht dat de Sterren Dansten'.
So far, so good...

Maar hoe hard ik de afgelopen jaren mijn best heb gedaan; ik verkoop nog steeds - helaas - onvoldoende boeken om te betalen voor m'n transitie.

Ik ben besloten terug te gaan naar de 'normale' weg. Vandaar dat ik  'Transvisie zorg' zojuist mailde. Met de vraag hoe ik 't snelst mogelijk eindelijk aan m'n transitie kan beginnen...

Nu maar hopen dat ze niet willen dat ik eerst 8-12 keer naar Amsterdam moet voor maandelijkse psychologische gesprekken. Laten we die in één sessie bespreken....
Er moet immers bezuinigt worden op de gezondheidszorg... :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten