woensdag 22 januari 2014

Steun a Change.


Veel nieuwe, interessante ideeën en mogelijkheden gezien vandaag, op de WebWinkel Vakdagen... 
Maar ja, er is geld voor nodig...

Het bedrag dat ik nodig heb, is niet groot; normaal leen je een dergelijk bedrag van familie en/of goede vrienden; maar die heb ik niet...
En als ik geen digitale chaoot was, had ik alle mail adressen van de bestellingen opgeslagen, en had ik nu, n.a.v. de crowdfunding actie, een nieuwsbrief verstuurd...

Ik heb nog ca. 5,500 nodig; dan heb ik het geld voor de 2de druk, een nieuwe website, én promotie!
Waardoor de verkoop verder stijgt!
En waardoor ik op eigen kracht verder kan...

En ik wil maar liefst 10% rente betalen!

En door de crowdfunding actie te steunen, steun je ook een verandering in de wereld waarin wij leven. In meerdere opzichten.

1. Je steunt 'Fairtrade Literatuur', Het ontstaan van een nieuw, mooier en eerlijker tijdperk! Bestel je roman rechtstreeks bij de auteur!
Misschien voelt het een beetje vreemd, maar waarom niet?!
Ik laat mijn boeken drukken, zoals een uitgever; per 1,000 ex.
Waardoor de kostprijs laag is.
En ik doe het boek in de enveloppe, en op de post.
(Op de achterkant van de boeklegger schrijf ik een persoonlijk berichtje)

Omdat het boek in de meeste literaire media wordt doodgezwegen, verspreidt het zich langzaam, maar het verspreidt zich!
Iedere week ontvang ik bestellingen...
Met m'n nieuwe website wil ik een platform bieden aan andere 'Fairtrade' schrijvers, en onze websites linken; waardoor een netwerk van 'Fairtrade' schrijvers ontstaat...


En daarnaast steun je bewustwording. Omdat de inhoud van het boek gericht is op bewustwording.
Bewustwording zie ik als de sleutel naar een positief toekomstbeeld.

Deelnemen aan de crowdfunding kan al vanaf 10 euro!

Je ontvangt dan een gesigneerd exemplaar van de 2de druk van "De Nacht dat de Sterren Dansten"... 

Dit wordt waarschijnlijk de nieuwe omslag:

  

Alle info over "De Nacht dat de Sterren Dansten" www.vipassanaweb.nl


Crowdfunding actie: http://www.worldofcrowdfunding.com/it-now


In Liefde en Licht,

Shantah
www.vipassanaweb.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten