zaterdag 4 oktober 2014

Even introduceren

Mijn blogberichten worden niet duizenden keren gelezen. 
Een enkeling leest ze.Nu lees jij.. Super.. We hebben contact. .. :)

Ik weet uiteraard niet of je mijn blogs vaker leest. Waarschijnlijk niet. 
Dus in het kort: Ik ben Chantal (Shantah), een Nederlandse shemale.
Ik zie de wereld door mijn ogen, en volgens mij racen we de verkeerde kant op!

Wij leven hier al zo'n 300,000 jaar, en we danken ons bestaansrecht omdat wij kunnen denken.
Het is volgens mij hoog tijd dat wij evolueren; anders gaan denken. 

"Anders gaan denken" is heel moeilijk inzichtelijk te maken. Het is een bewustwording-proces.
Ik zeg wel; De software tussen onze oren needs urgent updating. Het is tijd voor de Homo sapiens 2.0. 
Dat begrijpen de meeste mensen beter. 

Ik heb een roman geschreven; De Nacht dat de Sterren Dansten
Het is een prachtig verhaal, een heel mooi verhaal, dat je meeneemt terug in de tijd, naar 1145. 
In Occitanië, het land van de andersdenkenden, ontdek je de wereld door de ogen van een mooie, jonge vrouw. Het verhaal daagt je uit onze denkkaders los te laten. 

Mijn roman is al vertaald in het Engels. Begin 2014 was The Night the Stars Danced Dé roman van de dag op de Amerikaanse The Author Show, inclusief een één uur durend interview met mij. 

De Engelse vertaling stond onlangs al wekenlang op de eerste plaats in de categorie "New Thinking" in de Kobo charts! Het Nederlandse eBoek heeft inmiddels ook al wekenlang op de eerste gestaan.
Maar in de mainstream media hoor je niets over De Nacht dat de Sterren Dansten; omdat het boek wordt doodgezwegen. Omdat het geen ISBN heeft. 
C'est la vie.. 

Anyway, een groter compliment is wat mij betreft niet mogelijk! Al wekenlang no. 1 in de categorie "New Thinking"!

Onlangs is in Nederland de 4de druk verschenen. 
En dat is heel bijzonder, want zoals ik al zei;  mijn roman heeft geen ISBN.
Het boek is niet verkrijgbaar in de (online) boekhandel.
Het verspreidt zich via internet, en dankzij enthousiaste lezers!

Er waren meerdere toonaangevende uitgevers geïnteresseerd in het manuscript, maar aangezien ik niet moest verwachten iets te verdienen, zag ik geen andere optie. Vandaar. 

Toentertijd besefte ik echter niet dat er een boekenbranche-kartel is. 
Het kartel heeft een omzet van 600 miljoen euro/jaar, en een handjevol auteurs verdienen een droge boterham. 
Dát is onze wereld!

Mijn roman wordt nagenoeg overal doodgezwegen en geboycot. 
C'est la vie... 

Trouwens, van de opbrengsten doneer ik 80% aan de creatie van die nieuwe wereld. 
Ik noem het "The Vipassana Project". Feitelijk heel eenvoudig; Back to the drwaing board. 
Hoe ziet de ideale wereld van de toekomst er uit? 
En laten we die creëren!
Start all over again.
And inspire the world...

Wij bezitten nu zo giga veel kennis, er zijn nog voorraden op aarde, de globale communicatie is nu super, en de globale chaos is nog te overzien.. 

Kortom, als we werkelijk willen veranderen, dan is it - volgens mij - nu. 
De situatie over 10 of 20 jaar zal slechter zijn.. 

Waarom ben ik daar van overtuigt? 
Heel eenvoudig: Wij plunderen de aarde systematisch en "we multiply like rabbits". 
Twee lijnen die iedere dag verder uit elkaar groeien. 
Dus per definitie worden de spanningen iedere dag groter. 

Door De Nacht dat de Sterren Dansten te kopen en te lezen steun je een positieve verandering.. 
In meerdere opzichten.. 
En daar schrijf ik over in m'n blogs. 

Binnenkort begin ik trouwens ook een héél andere blog. Over fetish. 

Maar daarover waarschijnlijk binnenkort meer... 

Liefs, 

Chantal  (Shantah) 











       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten