maandag 15 april 2013

Gewoon leuk.. :)

Vandaag in de Telegraaf:


Gulzige agent eet spacecake


LAURELVILLE - 
Een hongerige agent heeft per ongeluk de spacecake van zijn dochter opgegeten, niet wetende dat er cannabis in zat.
Agent Berkemeier uit Laurelville werd verrast door het toegevoegde ingrediënt waardoor hij zich "gedesoriënteerd en verward" voelde. 
Zonder te weten waarom hij zich zo voelde, reed hij naar het lokale politiebureau. Daar werd hij door paramedici opgewacht en naar het ziekenhuis gebracht. Later zei Berkemeier tegen een Amerikaans televisiestation: " Ik dacht dat ik dood ging. Het was het engste moment in mijn hele leven."
Uiteindelijk bekende zijn jongste dochter dat de cake van een vriend is en dat er marijuana in zit. 

Terwijl ik dit las, dacht ik aan de dochter. 
Wat moet zij hebben gedacht toen ze ontdekte dat haar heerlijke, vers gebakken spacecake was verdwenen?! De hele cake! Waarschijnlijk lagen er nog een paar kruimeltjes op tafel...

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten