dinsdag 9 april 2013

Het Hiernamaals

Misschien voor veel mensen het meest gevoelige onderwerp: het Hiernamaals. 
Na onze dood gaan we naar de Hemel, of de Hel... 


Spijtig dat de meeste mensen nog altijd niet beseffen dat wij nu een kosmisch wonder/paradijs be-leven... 
Volgens mij zijn wij 'kosmische energie', in een aards lichaam; de adaptor.  Zodat wij hier kunnen genieten van ons aardse bestaan...
En energie gaat nooit verloren...

Een tijdje geleden heb ik een 'song' hierover geschreven, opgenomen en op YouTube gezet.
Mijn probleem; ik kan niet zingen.
Maar ik hoop dat het musici inspireert.
Ik hoef geen royalties.

  

1 opmerking:

  1. Hoi Peter Chantal,

    Ook al zeg jij dat jij niet kan zingen, dat is jouw mening.
    Maar ik persoonlijk vind dat jij toch wel mooi kunt zingen en ja de tekst is ook mooi, die je hebt geschreven.

    Ik wens jou een fijne zonnige dag toe.
    Groetjes van Esther Klomp.

    BeantwoordenVerwijderen