donderdag 18 juli 2013

Hard Werken


Kunnen wij met "hard werken" de wereldproblemen oplossen? 

40+ uur/week, iedere dag in de file, in de stress om je targets te halen; dat is "hard werken". 
Politici en economen willen ons doen geloven dat "hard werken" hét antwoord is. Maar ik zeg jullie dat het NIET het antwoord is. Integendeel zelfs; want des te harder wij werken, des te eerder is de aarde uitgeput; met alle (on)denkbare gevolgen. 
"Hard werken" is uitsluitend goed voor je eigen portemonnee, want zodoende kan je een auto rijden, een mooie vliegvakantie boeken, of een nieuwe keuken aanschaffen... Maar lossen we daarmee de wereldproblemen op? 

Ik werk ook hard. Al jarenlang. Zeven dagen/week, waarschijnlijk minstens 60 uur/week... Maar ik werk 'anders'. Omdat ik voor 100% geloof dat 'bewustwording' de sleutel is naar een positief toekomstbeeld. In ieder opzicht. En omdat ik weet dat mijn initiatief een wezenlijk verschil kan maken...

De meeste mensen zijn m.i. volledig "murf"... De dagelijkse aardse, financiële zorgen groeien, en het kortzichtige antwoord lijkt simpelweg om extra werk te vinden; extra inkomsten. Nog "harder" werken; want we willen zo graag een nieuw autootje, of op vakantie.

De meeste mensen leven zodoende, spijtig genoeg, volledig gevangen in hun eigen kleine vicieuze cirkel. Zoals de wereld gevangen is in een grote, vicieuze cirkel.
Succes verzekerd... Na ons de zondvloed...

En dan te bedenken dat wij NU dit kosmisch wonder be-leven!
Hoe tragisch, hoe dom, hoe kortzichtig.

Laat je uitdagen buiten de 'normale' kaders te denken. Ontdek ook de wereld van de 'Andersdenkenden'.

- 'Al met al een regelrechte aanrader, dit boek! Want als we allemaal ‘Anders gaan denken’ worden alle misstanden die onze maatschappij nu nog in z’n greep lijken te houden – zoals ongelijkheid, machtsmisbruik en eigenbelang - binnen afzienbare tijd opgelost en overbodig’.

- 'Het boek is een streling voor je ziel, ik ben thuisgekomen in de hemel op aarde zo is het de bedoeling dat wij allemaal leven. De tijd is er voor om dit NU te gaan doen, het verleden en heden samen dat is onze toekomst. laten we door ons te verbinden dit gaan neerzetten.'

- 'Wauw, wat ben ik blij, dat ik per puur "toeval" op jou site terecht kwam! Ik raad het boek bij iedereen aan.
Ook ik leef in een ander wereld en heb altijd geweten dat deze wereld anders is en kán! Als we het maar weten en willen! Ik kwam thuis toen jij het woord "andersdenkend" gebruikte.''

- 'De inhoud van dit boek is een onewayticket to Paradise'..

De recensies zijn fantastisch mooi, maar aangezien het boek niet verkrijgbaar is in de boekhandel, wordt het in literaire media doodgezwegen. En 'Onbekend maakt onbemind'.

Bezoek aub de website, lees daar alles over 'De Nacht dat de Sterren Dansten'.. Overtuig jezelf... Ontdek het ook..

We can it make it Heaven or Hell,
It is up to us.
Let us make a change;
Let's make it Heaven.

www.vipassanaweb.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten