donderdag 25 juli 2013

Rutte


Laat ik beginnen met te zeggen dat ik niets met politiek heb. Eén keer heb ik gestemd; op mijn 18de, op de PSP; een partij die wereldvrede nastreefde. De PSP kreeg één zetel. 
Dat was het einde van mijn interesse in politiek.

Maar goed, op de achtergrond volg ik de politieke ontwikkelingen, en meer-en-meer zie ik dat steeds meer mensen zich keren tegen Rutte. 
Natuurlijk begrijp ik het. Nogal wiedes. 
Maar Rutte is niet het probleem... Was het maar zo eenvoudig. Nee, het gaat over de wereld-economie. Ik denk dat iedereen dat weet.
Het gaat niet goed in de Wereld! 

En waarom gaat het niet goed in de wereld?
Ik weet het... En ik ben echt geen Einstein.. :)

Ik zeg het al jaren, en ik zal het blijven zeggen tot mijn laatste adem; 'Wij moeten anders gaan denken'.

Als je wilt ontdekken wat ik bedoel met 'Andersdenken'; lees 'De Nacht dat de Sterren Dansten'. 
Het neemt je mee naar een andere wereld.. Laat je uitdagen, inspireren... 
Bezoek de website, lees de recensies, overtuig jezelf.. Ontdek het ook. 

Ontdek waarom wij zijn geworden zoals wij zijn... 

De laatste recensie: 'een regelrechte aanrader, dit boek! Want als we allemaal ‘Anders gaan denken’ worden alle misstanden die onze maatschappij nu nog in z’n greep lijken te houden – zoals ongelijkheid, machtsmisbruik en eigenbelang - binnen afzienbare tijd opgelost en overbodig’.

www. vipassanaweb.nl                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten